vrijdag 1 februari 2008

Einde tweede metsweek



Het was een korte metsweek deze week doordat de aannemer twee dagen ziek was.
Deze week werden de binnenmuren gemetst van de eetkamer, keuken, het bureel, de berging en gedeeltelijk voor de zithoek. We zitten momenteel op stellinghoogte (1m40).

Hierbij enkele nieuwe foto's.
Op de eerste foto zie je het bureel (links) en de koele berging (rechts) vanuit keukenperspectief.
Op de tweede foto zie je de binnenmuur van de zithoek (voorgevel).

Vandaag vernam ik ook van mijn achterbuur dat mijn rechterbuurman een verkavelingswijziging heeft aangevraagd. Alle buren kregen een brief behalve ik, terwijl ik de rechtstreekse buur ben! A.s. maandag breng ik een bezoek aan het gemeentehuis voor inzage in de plannen en om fijntjes mee te delen dat ik een aangetekend schrijven verwacht had...

Geen opmerkingen: